З 1999 года на кафедры «Кіраванне эксплуатацыйнай работай і ахова працы» працуе НДЛ «Кіраванне перавозачным працэсам» (НДЛ «КПП»), якая ў бягучы момант з'яўляецца адной з вядучых ва ўніверсітэце. Кіруе НДЛ «КПП» кандыдыат тэхнічных навук, дацэнт, прарэктар па навуковай працы Ерафееў А.А.

У складзе навуковых творчых калектываў у НДЛ «КПП» працуюць усе выкладчыкі кафедры, а на сталай падставе – с.н.с Казлоў У. Г., н.с. Бік-Мухаметава В.І., м.н.с. Страдомскі М.Ю. і інжынер Сідаровіч Ю. С.

НДЛ «КПП» актыўна займаецца вырашэннем актуальных задач эксплуатацыйнай работы на Беларускай чыгунцы.

Асноўныя навуковыя тэмы НДЛ «КПП», што выкананы па замове Беларускай чыгункі, у апошнія гады звязаны з распрацоўкай тэхналогіі працы Цэнтра кіравання перавозкамі (ЦКП), тэхналогіі Цэнтра кіравання мясцовай працай (ЦКМП), тыповых тэхналагічных працэсаў працы сартавальнай, участковай і грузавой станцыі, іх практычнай адаптацыяй у тэхналагічных працэсах працы станцый Мінск-Сартавальны, Калій, Асіповічы, Орша, Маладзечна, Магілёў і іншых; стварэннем інфармацыйна-аналітычных сістэм тэхнічнага нармавання, шматфактарнага аналізу, планавання эксплуатацыйнай работы чыгункі; развіццё метадычных асноў арганізацыі вагонапатокаў і руху цягнікоў; абгрунтаваннем і распрацоўкай інавацыйных лагістычных тэхналогій перавозкі грузаў на палігоне дарогі; фармаваннем нарматыўнай базы Беларускай чыгункі.

За 20 лет працы НДЛ «КПП» выканана больш за 200 навукова-даследчых і практычных работ, вынікі якіх былі ўкаранёныя ў дзейнасць прадпрыемстваў і на працоўных месцах Беларускай чыгункі і яе структурных падраздзяленняў.

 

З 1999 года на кафедры «Кіраванне эксплуатацыйнай работай і ахова працы» працуе НДЛ «Кіраванне перавозачным працэсам» (НДЛ «КПП»), якая ў бягучы момант з'яўляецца адной з вядучых ва ўніверсітэце. Кіруе НДЛ «КПП» кандыдыат тэхнічных навук, дацэнт, прарэктар па навуковай працы Ерафееў А.А.

У складзе навуковых творчых калектываў у НДЛ «КПП» працуюць усе выкладчыкі кафедры, а на сталай падставе – с.н.с Казлоў У. Г., н.с. Бік-Мухаметава В.І., м.н.с. Страдомскі М.Ю. і інжынер Сідаровіч Ю. С.

НДЛ «КПП» актыўна займаецца вырашэннем актуальных задач эксплуатацыйнай работы на Беларускай чыгунцы.

Асноўныя навуковыя тэмы НДЛ «КПП», што выкананы па замове Беларускай чыгункі, у апошнія гады звязаны з распрацоўкай тэхналогіі працы Цэнтра кіравання перавозкамі (ЦКП), тэхналогіі Цэнтра кіравання мясцовай працай (ЦКМП), тыповых тэхналагічных працэсаў працы сартавальнай, участковай і грузавой станцыі, іх практычнай адаптацыяй у тэхналагічных працэсах працы станцый Мінск-Сартавальны, Калій, Асіповічы, Орша, Маладзечна, Магілёў і іншых; стварэннем інфармацыйна-аналітычных сістэм тэхнічнага нармавання, шматфактарнага аналізу, планавання эксплуатацыйнай работы чыгункі; развіццё метадычных асноў арганізацыі вагонапатокаў і руху цягнікоў; абгрунтаваннем і распрацоўкай інавацыйных лагістычных тэхналогій перавозкі грузаў на палігоне дарогі; фармаваннем нарматыўнай базы Беларускай чыгункі.

За 20 лет працы НДЛ «КПП» выканана больш за 200 навукова-даследчых і практычных работ, вынікі якіх былі ўкаранёныя ў дзейнасць прадпрыемстваў і на працоўных месцах Беларускай чыгункі і яе структурных падраздзяленняў.

 

Навукова-даследчая дзейнасць ва ўніверсітэце звязаная з развіццём фундаментальных і пошукавых даследаванняў, рашэннем прыкладных праблем транспартнага і будаўнічага комплексаў Рэспублікі Беларусь, стварэннем новай тэхнікі, тэхналогій, матэрыялаў і ажыццяўляецца па прыярытэтных навуковых напрамках:

  1. Бяспека функцыянавання транспартных сістэм.
  2. Прагназаванне развіцця транспартнай сістэмы Рэспублікі Беларусь.
  3. Распрацоўка нарматыўнай дакументацыі ў галіне транспартнай дзейнасці.
  4. Распрацоўка інтэлектуальных сістэм і інфармацыйных тэхналогій перавозачнага працэсу.
  5. Экалагічны маніторынг; ахова навакольнага асяроддзя і рэсурсазберагальныя тэхналогіі.
  6. Эканоміка, тарыфы і рынак транспартных паслуг.
  7. Надзейнасць, даўгавечнасць, дыягностыка і прагназаванне рэсурсу сродкаў транспарту, элементаў будаўнічых канструкцый.
  8. Тэхналогія, фізіка, хімія і механіка кампазіцыйных матэрыялаў і пакрыццяў.
  9. Элекрамагнітная сумяшчальнасць мікраэлектронных сістэм кіравання адказнымі тэхналагічнымі працэсамі.
  10. Праектаванне будынкаў, збудаванняў і BIM-тэхналогіі.

БелДУТ прайшоў акрэдытацыю ў Дзяржаўным камітэце па навуцы і тэхналогіях Рэспублікі Беларусь і Нацыянальнай акадэміі навук Беларусі як навуковая арганізацыя.

* Падзел у распрацоўцы

Матэрыялы канферэнцыі. Частка 1

Матэрыялы канферэнцыі. Частка 2

Матэрыялы канферэнцыі. Частка 3

Матэрыялы канферэнцыі. Частка 4

Матэрыялы канферэнцыі. Частка 5


Матэрыялы семінара


Зборнік тэзісаў канферэнцыі


Матэриялы канферэнцыі. Частка 1

Матэриялы канферэнцыі. Частка 2


Матэрыялы канферэнцыі


Матэрыялы канферэнцыі


Матэрыялы семінара


Матэріялы канферэнцыі. Частка 1

Матэріялы канферэнциі. Частка 2


  • I Міжнародная навукова-практычная канферэнцыя студэнтаў і магістрантаў «Бетон і жалезабетон у сучасным свеце». 15 сакавіка 2018 года

Матэріялы канферэнцыі


  • Навукова-гістарычны семінар «Гомельшчына ў XX-XXI стагоддзях. Вехі гісторыі ». Снежань 2017 года.

Матерыялы семінара


  • VIII Міжнародная навукова-практычная канферэнцыя «ПРАБЛЕМЫ БЯСПЕКІ НА ТРАНСПАРЦЕ». 23-24 лістапада 2017 г.

Матерыялы канферэнцыі. Часка 1

Матерыялы канферэнцыі. Часка 2 


  • VII Міжнародная навукова-практычная канферэнцыя «Інавацыйны вопыт ідэалагічнай, выхаваўчай і інфармацыйнай працы ў ВНУ». 23 мая 2018 г.

Матерыялы канферэнцыі

Раздзел у распрацоўцы

Раздзел у распрацоўцы

Раздзел у распрацоўцы

wordВобласць акрэдытацыі на адпаведнасць патрабаванням ТР МС 

Форма заяўкі на правядзенне сертыфікацыі чыгуначнай прадукцыі

wordФорма заяўкі на правядзенне сертыфікацыі чыгуначнай прадукцыі

 

 

  1. свидетельство заявителя о государственной регистрации на территории Таможенного Союза;
  2. договор между изготовителем продукции и заявителем, если заявитель выполняет функции иностранного изготовителя, заключенный в части обеспечения соответствия поставляемой продукции требованиям технического регламента ТС и в части ответственности за несоответствие поставляемой продукции требованиям технического регламента ТС;
  3. технические условия на продукцию;
  4. конструкторская и технологическая документация (чертеж общего вида и спецификация);
  5. если предприятие-изготовитель не является разработчиком КД и ТУ лицензионное соглашение на использование технической документации;
  6. протокол приемочных (квалификационных) испытаний;
  7. акт квалификационной комиссии, а в случае первичной сертификации –также акт приемочной комиссии;
  8. план мероприятий по устранению выявленных приемочной комиссией недостатков (при наличии) и документы, подтверждающие его реализацию;
  9. отчеты о проведении периодических и типовых испытаний;
  10. анкета для оценки состояния производства продукции;
  11. объем выпуска продукции;
  12. сведения о рекламациях;
  13. руководство по эксплуатации;
  14. предложение о способе и месте нанесения единого знака обращения продукции на рынке государств-членов ТС;
  15. перечень сертификатов и деклараций на комплектующие и их заверенные копии

Прекращение действия сертификата соответствия вступает в силу со дня внесения соответствующей записи в Единый реестр выданных сертификатов соответствия и зарегистрированных деклараций о соответствии, оформленных по единой форме.

Копии доказательственных документов прошиваются и заверяются подписью и печатью заявителя.