Паважаныя абитурыенты!
У гэтым раздзеле вы можаце
Мы з радасцю адкажам на ўсе вашы пытанні.
Задавайце пытанні
Вітаем
у Беларускім дзяржаўным ўніверсітэце
транспарту!
За перыяд работы НДЛ КЭВТ выканана 218 навукова-інжынерных праектаў, апублікавана звыш 260 навуковых прац.
Арганізацыя уваходнага кантролю матэрыялаў верхняй будовы пуцi і маніторынг стану пуцявой гаспадаркі з распрацоўкай мер па ўдасканаленні і павышэнню надзейнасці і даўгавечнасці працы чыгуначнага пуцi і ўсіх яго элементаў.
За апошнія гады супрацоўнікамі лабараторыі распрацаваны наступныя асноўныя дакументы ў сферы пуцявой гаспадаркі, якія зацверджаны і ўведзены ў дзеянне на Беларускай чыгунцы:
Распрацаваны наступныя стандарты арганізацыі:
З удзелам супрацоўнікаў НДЛ «Пуць» выкладзены бiзуны бязстыкавога пуцi даўжынёй ад 3 да 10 км на Калінкавіцкай, Гомельскай і інш. дыстанцыях пуцi, а на Мінскай дыстанцыі пуцi эксплуатуюцца рэйкавыя бiзуны даўжынёй 20 км. Пры гэтым узрастае эканомія металу, зніжаецца супраціўленне руху цягнікоў і скарачаюцца выдаткі на цягу цягнікоў. Укараняюцца новыя тэхналогіі на кладку і забеспячэнне бязстыкавога пуцi. Кладка рэйкавых бізуноў бязстыкавога пуцi ў межах блок-участка дазваляе атрымаць значны гадавы эканамічны эфект.
Аддзяленне | Працягласць бязстыкавы шляху, км |
Мінскае | 1284 |
Баранавіцкае | 702 |
Брэсцкае | 596 |
Гомельскае | 751 |
Магілёўскае | 429 |
Віцебскае | 626 |
Распрацавана і ўкаранёна тэхналогія прымусовага ўвядзення рэйкавых бізуноў ў аптымальны рэжым працы на Барысаўскай дыстанцыі пуцi, якая дазваляе зэканоміць на кладцы кожнай пары бізуноў бязстыкавога пуцi.
На тры гады падоўжаны мiжрамонтны тэрмін службы рэек Мінскага метрапалітэна. Разам з гэтым не застаюцца ў баку праблемы пуцявой гаспадаркі трамвайных упраўленняў і пад'язных пуцей прамысловага транспарту.
Па заданні Арганізацыі супрацоўніцтва чыгунак (АСЧ) распрацавана памятка «Дыягностыка стану стыкавых зазораў зьвяньявога пуцi і прагназаванне надзейнасці яго працы», у якой дадзены рэкамендацыі па вызначэнні рэжымаў працы зьвяньявога пуцi, распрацаваны парадак аналізу стану стыкавых зазораў і на яго аснове выраблена прагназаванне тэмпературнай надзейнасці працы 25- і 30-метровых рэек у момант наступлення экстрэмальных альбо блізкіх да іх тэмператур. Памятка рэкамендавана да ўкаранення V камісіяй АСЧ ва ўсіх краінах-удзельніцах.
Нашпальные падрэйкавыя пракладкі, распрацаваныя НДЛ «Пуць», выпускаюцца ў цяперашні час ТДА «Рэсурс - НПФ» i дазваляюць падоўжыць тэрмін службы шпал на 6-8 гадоў, валодаюць высокімі характарыстыкамі матэрыялу, абароненага пяццю аўтарскімі сведчаннямі, і нізкай коштам у параўнанні з аналагамі.
Работнікамі лабараторыі атрымана 32 аўтарскіх пасведчання, з якіх 30 за апошнія 25 гадоў.
Асноўныя вынікі працы даложаны на міжнародных канферэнцыях і сімпозіумах у Расіі (Масква, Іркуцк, Новасібірск), Украіне (Кіеў, Дняпро, Цернопаль), Балгарыі (Варна), Кітаі (Ухань).
Лабараторыя забяспечана ўсім неабходным абсталяваннем і прыстасаваннямі для правядзення вышэй апісанага пераліку работ: комплекс прыбораў і абсталявання для хімічнага аналізу металаў, металаграфічных даследаванняў, ацэнкі механічных уласцівасцяў, трыбатэхнiчных выпрабаванняў, цеплавізійныя прыборы.
Экспрэс-аналізатар на вуглярод
Экспрэс-аналізатар на серу
ВК-камера
Атамна-эмісійны спектрометр
Машына трэння МАСТ-1
Цеплавізар IRTIS-200
Мiкротепловiзор ТVC-300
Разрыўная машына
Машына трэння СМТ-1