pdfПРОХОДНЫЕ БАЛЛЫ 2022

 



ПЛАН ПРИЕМА 2022

pdfПлан приема на бюджетную и платную форму получения образования

pdfНа условиях целевой подготовки

wordДоговор о целевой подготовке специалистаNew

 

ПЕРЕЧЕНЬ ДОКУМЕНТОВ

pdfДокументы, предоставляемые абитуриентом при поступлении на дневную форму обучения



СПЕЦИАЛЬНОСТЬ «АРХИТЕКТУРА»

pdfОсобенности подсчёта общей суммы баллов абитуриентов, поступающих на специальность «Архитектура»

htmlПлан приема на специальность «Архитектура» 2022

htmlПроходные баллы 2021

 

Вступительные испытания

 

pdfПРОГРАММА и критерии оценки вступительных испытаний по предмету «Творчество»

pdfРасписание этапов вступительного испытания по предмету «Творчество»

pdfПорядок подачи и рассмотрения апелляций

htmlПодготовительные курсы к вступительному испытанию по предмету «Творчество»

 



ПОРЯДОК ПРИЕМА

pdfПорядок приёма в БелГУТ на 2022 год

pdfИзменения к порядку приёма в БелГУТ на 2022 год New

pdfПорядок приёма на военно-транспортный факультет БелГУТа на 2022 год

pdfПроходные баллы 2021 года приема

 



 

 

 

 

В период 13-15.05.2019 на основании приказа от 03.05.2019 № 117-п Департамента контроля качества образования Министерства образования Республики Беларусь проведена государственная аккредитация университета по специальности высшего образования I ступени 1-43 01 06 «Энергоэффективные технологии и энергетический менеджмент». 05.07.2019 получен Сертификат о государственной аккредитации учреждения образования № 0000900 в соответствии с приказом Министерства образования от 10.06.2019 № 501 (срок действия Сертификата с 10.06.2019 по 10.06.2024).

sertificat eet

Спецыялістамі ГНДЛ «ТТАРАРС» у адпаведнасці з СТБ 2534-2018 выканана распрацоўка методык якая дазваляе падоўжыць тэрмін службы вагонаў-цэментавозаў і хопер-дазатараў у паўтара разы, за кошт чаго атрымаць значную эканомію сродкаў.

Распрацаваныя методыкі усталёўваюць асноўныя палажэнні і патрабаванні для вядзення работ па падаўжэнню тэрміну службы.

.

Распрацоўка выкананая па замове вагоннай службы Беларускай чыгункі.

У адпаведнасці з ГОСТ 10527 тэрмін службы калясак КВЗ-ЦНДІ-I, КВЗ-ЦНДІ-М пабудаваных пасля 1 верасня 1990 года складае 28 гадоў. Так як такія каляскі з’яўляюцца значнай часткай ад усёй колькасці эксплуатуемых пад пасажырскімі вагонамі Беларускай чыгункі, то замена ўсяго патрабаванага колькасці калясак на новыя ў найкарацейшыя тэрміны не ўяўляецца магчымым з прычыны высокага кошту.

Распрацаваная методыка ўстанаўлівае асноўныя палажэнні і патрабаванні для вядзення работ па падаўжэнню тэрміну службы калясак.

Сумесна з ААТ «БЕЛАЗ» праведзена распрацоўка канструкцый вагонаў для перавозкі лясных грузаў, вагонаў для перавозкі збожжа, цэменту, мінеральных угнаенняў.

Распрацаваны новыя канструкцыі:

  • тарцавых сценаў і накрывак разгрузачных люкаў паўвагонаў, адкідных бартоў платформаў (Патенты BY 1786 U, BY 2091 U, BY 2358 U, BY 3566 U);
  • зліўных прыбораў для ніжняга зліву вадкіх грузаў з катлоў вагонаў-цыстэрнаў (Патэнты BY 2615 U, BY 2970 U, BY 3286 U);
  • мацавання катла вагона-цыстэрны да рамы (Патэнты BY 981 U, BY 3011 U, BY 4008U).

Па заданні Беларускай чыгункі з мэтай імпартазамяшчэння выканана распрацоўка праекта перапрафілявання паўвагона ў вагапаверачны вагон.

Па заданні Беларускай чыгункі выканана распрацоўка праекта перапрафілявання невыкарыстаных нафтабітумных вагонаў у вагоны-лесавозы.

У Аршанскім вагонным дэпо пераабсталявана 157 вагонаў. Гадавы эканамічны эфект па стане на 2009 г. склаў больш за 2 млрд. руб.

foto19

Вагон да перапрафіляваня

foto20

Вагон пасля правядзення работ па перапрафіляванню

Супрацоўнікамі лабараторыі выканана экспертная ацэнка праекта вагона-мінералавоза, спраектаванага прадпрыемствам «ПЕСА» г. Быдгаш (Польшча) на базе рамы ўніверсальнай платформы мад.13-401. Прадпрыемствам «НЕРЫС-ЗНТК» г. Вільнюс (Літва) быў выраблены досведны вагон, які прайшоў усе выпрабаванні ва УНДІЧТ Расійскай Федэрацыі.

foto17
foto18

Распрацаваны новы спосаб кантролю трываласці цеплавой пасадкі ўнутраных кольцаў ролікавых падшыпнікаў на шыйцы восяў колавых пар, навізна і карыснасць якога абаронена патэнтамі Рэспублікі Беларусь BY 16673 C1, BY 8197 U, BY 7009 U.

Тэхнічны вынік дасягаецца шляхам стварэння кантраляванага згодна нормам ТНПА высілку адноснага аксіяльнага зрушэння.