Основные разработки лаборатории ОНИЛ "ТТОРЕПС":
- Праект канструктарскай дакументацыі «Беларускі пасажырскі вагон»;
- Распрацоўка тэхнічнай дакументацыі на канструкцыі дахаў вагонаў-хопераў і універсальных крытых грузавых вагонаў;
- Распрацоўка і абгрунтаванне комплексу тэхнічных прапаноў па ўдасканаленні канструкцыі універсальнага паўвагона;
- Адзнака рэшткавага рэсурсу літых дэталяў калясак тыпу ЦНДІ-Х3 (мод. 18-100) з прадаўжэннем тэрміну службы;
- Спецыялізаваны кантэйнер для энергетычнага модуля;
- Новы спосаб тэхнічнай дыягностыкі па ацэнцы зыходнай трываласці прэсавых злучэнняў па ПДВ якая ахоплівае дэталі спалучэння;
- Новы спосаб тэхнічнай дыягностыкі па ацэнцы зыходнай трываласці прэсавых злучэнняў па велічыні акурат унармаванага аксіяльнага намаганні адноснага зруху;
- Стварэнне вагона-мінералавоза на базе універсальнай платформы;
- Перапрафіляванне вагона для перавозкі нафтабітуму ў вагон-лесавоз;
- Перапрафіляванне паўвагона ў вагапаверачны вагон;
- Новыя тэхнічныя рашэнні па ўдасканаленні канструкцыі элементаў рухомага саставу;
- Распрацоўка новых канструкцый чыгуначнага рухомага саставу;
- Распрацоўка методыкі ацэнкі рэшткавага рэсурсу, усталявання новага прызначанага тэрміну службы рам і надрэсорных бэляк каляскі квз-цнді-i, квз-цнді-м пабудовы з 01 верасня 1990 года;
- Распрацоўка методыкі падаўжэння тэрміну службы звыш паўтарачнага усталяванага заводамі-вытворцамі вагонаў-цэментавозаў і хопер-дазатараў..