Апаніраванне дысертацыі на суісканне вучонай ступені кандыдата тэхнічных навук па спецыяльнасці 05.23.11
- Апублікавана 18.03.2020 12:28
Кафедра «ПБіЭТА» даўно і плённа супрацоўнічае з роднаснай кафедры «Аўтамабільныя дарогі» БНТУ. У аўторак, 17 сакавіка 2020 года, адбылося пасяджэнне навуковага семінара па правядзенні апаніруючай арганізацыяй экспертызы кандыдацкай дысертацыі.
Рашэннем Савета па абароне дысертацый Д 02. 05. 05 пры БНТУ наш універсітэт быў прызначаны апаніруючай арганізацыяй па дысертацыі Салодкай Марыі Генадзьеўны «Уплыў няроўнасці дарожных пакрыццяў на эфектыўнасць аўтамабільных перавозак», выкананай на суісканне вучонай ступені кандыдата тэхнічных навук па спецыяльнасці 05.23.11 «Праектаванне і будаўніцтва дарог, метрапалітэнаў, аэрадромаў, мастоў і транспартных тунэляў». Навуковы кіраўнік – Кавалеў Яраслаў Нікітіч, доктар тэхнічных навук, прафесар кафедры «Аўтамабільныя дарогі» Беларускага нацыянальнага тэхнічнага ўніверсітэта. На пасяджэнні навуковага семінара таксама прысутнічалі дэкан факультэта транспартных камунікацый БНТУ к.т.н., дацэнт Краўчанка Сяргей Ягоравіч і намеснік дэкана па навуковай рабоце Сабалеўская Святлана Мікалаеўна.
У адпаведнасці з загадам рэктара экспертам прызначаны кандыдат тэхнічных навук, дацэнт, дэкан будаўнічага факультэта Бачкароў Дзмітрый Ігаравіч. Вёў пасяджэнне старшыня навуковага семінару доктар фізіка-матэматычных навук Леоненка Дзяніс Уладзіміравіч.
Мэтай прадстаўленай работы з’яўляецца ацэнка ўплыву няроўнасцяў дарожных пакрыццяў на эфектыўнасць аўтамабільных перавозак.
Для дасягнення пастаўленай мэты суіскальнікам былі паспяхова вырашаны наступныя задачы:
- праведзены аналіз даследаванняў па ўдасканаленні транспартна-эксплуатацыйнага стану аўтамабільных дарог для павышэння эфектыўнасці аўтамабільных перавозак;
- вывучана дынамічнае ўзаемадзеянне грузавога аўтамабіля з паверхняй дарожнага пакрыцця для ацэнкі ягоных вертыкальных ваганняў у залежнасці ад велічыні няроўнасцяў;
- распрацаваны разліковы метад вызначэння ўплыву няроўнасцяў дарожнага пакрыцця на дынамічнае ўздзеянне аўтамабіля на дарогу для вылічэнні каэфіцыента дынамічнасці ў залежнасці ад велічыні няроўнасці;
- распрацавана методыка вызначэння поўнага кошту грузавых перавозак на аснове ўліку фактычнай няроўнасці дарожных пакрыццяў і рацыянальнай хуткасці руху грузавога аўтамабіля;
- праведзены і ўкаранёны тэхніка-эканамічны аналіз эфектыўнасці рамонтных мерапрыемстваў для зніжэння поўнага кошту грузавых перавозак.
Прадстаўленыя суіскальнікам вынікі працы выклікалі актыўнае абмеркаванне членаў навуковага семінара. На пастаўленыя пытанні Салодкай М. Г. былі дадзеныя змястоўныя адказы.
Нашли ошибку? Выделите ее и нажмите Ctrl-Enter