Начальнік вучэбна-метадычнага аддзела

skurina by

Шкурына Алена Уладзіміраўна

Тэлефон: +375 232 95 24 02
е-mail: shkurina@bsut.by

Функцыянальныя абавязкі супрацоўнікаў ВМА


  1. Удзел у распрацоўцы палажэнняў і загадаў па арганізацыі навучальнага працэсу ва ўніверсітэце. zip
    Адчыніць раздзел інфармацыйных дакументаў для ППС
  2. Правядзенне аналізу і фарміраванне пакета дакументаў па адкрыцці новых спецыяльнасцяў.
  3. Каардынацыя распрацоўкі тыпавой вучэбна-метадычнай дакументацыі для спецыяльнасцяў, звязаных з чыгуначным і водным транспартам.
  4. Арганізацыя распрацоўкі, аналізу і нормоконтроль вучэбна-метадычнай дакументацыі, навучальных планаў спецыяльнасцяў, навучальных праграм дысцыплін, якія прадстаўляюцца кафедрамі і метадычнымі камісіямі факультэтаў для спецыяльнасцяў універсітэта.
  5. Распрацоўка рабочых навучальных планаў і фарміраванне патокаў для планавання вучэбнай нагрузкі.
  6. Вызначэнне пераліку спецыялізаваных модуляў і курсаў па выбары.
  7. Фарміраванне плана стварэння ВМКД. pdf
    Адчыніць раздзел інфармацыйных дакументаў для ПВС
  8. Распрацоўка мерапрыемстваў па ўкараненні ў навучальны працэс інавацыйных тэхналогій.
  9. Кантроль выканання нормаў тыднёвай загрузкі студэнтаў з улікам самастойнай і самастойнай кіраванай працы студэнтаў.
  10. Аналіз метадычнай забяспечанасці дысцыплін.
  11. Арганізацыя запланаваных заслухоўванняў кафедраў на рэктараце. 
  12. Складанне статыстычнай справаздачы па форме ўліку "Установа вышэйшай адукацыі" і прадстаўленне ў ГІАЦ Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь.
  13. Планаванне, разлік вучэбнай нагрузкі кафедраў і патрэбы кафедральных штатаў прафесарска-выкладчыцкага складу.
  14. Кантроль размеркавання і выканання вучэбнай нагрузкі кафедраў.
  15. Кантроль выканання вучэбнай работы на ўмовах пагадзіннай аплаты.
  16. Распрацоўка і ўзгадненне графіка адукацыйнага працэсу дзённай формы навучання на навучальны год. 
    Адчыніць раздзел інфармацыйных дакументаў для ПВС
  17. Аналіз вынікаў бягучай атэстацыі студэнтаў (вынік экзаменацыйных сесій), справаздач старшынь дзяржаўных экзаменацыйных камісій (ДЭК)
  18. Складанне навучальных раскладаў (семестравых, сесій, лекцыйных тыдняў, заліковых тыдняў, абароны дыпломных праектаў і інш.).
    Адчыніць раздзел раскладаў
  19. Кантроль стану вучэбна-лабараторнага фонду ўніверсітэта.
  20. Сістэматычны аналіз і кантроль вучэбна-метадычнай і планава-справаздачнай дакументацыі на кафедрах і факультэтах.
  21. Рэгістрацыя дагавораў аб узаемадзеянні ўстановы адукацыі з арганізацыямі-заказчыкамі кадраў на падрыхтоўку спецыялістаў. word
  22. Каардынацыя работы па падрыхтоўцы дакументацыі на прызначэнне імянных, персанальных стыпендый Савета ВНУ, а таксама стыпендый прадпрыемстваў і арганізацый.
  23. Кантроль якасці навучання на ўсіх этапах, а таксама планавыя і выбарачныя праверкі ажыццяўлення адукацыйннай дзейнасці.
  24. Удзел у падрыхтоўцы матэрыялаў для вучэбна-метадычных аб'яднанняў (ВМА)
  25. Арганізацыя правядзення самакантролю ўніверсітэта, удзел у правядзенні акрэдытацыі новых спецыяльнасцяў у БелДУТ, атэстацыі ўніверсітэта.
  26. Арганізацыйная работа па падрыхтоўцы і правядзенні навукова-метадычнага савета ўніверсітэта.
  27. Узаемадзеянне з кіраўніцтвам каледжаў па пытаннях якасці адукацыйнага працэсу і магчымасці працягу навучання ў БелДУТ выпускнікоў з сярэдняй спецыяльнай адукацыяй.
  28. Удзел у працэдуры ўзгаднення і зацвярджэння Навукова-метадычнай дакументацыі па спецыяльнасцях сярэдняй адукацыі.
  29. Удзел ва ўнутраных аўдытах СМЯ.
Нашли ошибку? Выделите ее и нажмите Ctrl-Enter