Начальнік аддзела інфармацыйных сістэм

no foto 120

Вербянец Дзяніс Віктаравіч

Тэлефон: +375 232 95 35 10

е-mail: ois.bsut@gmail.com

Укараненне сістэм 1С


Укараненне праграмнага забеспячэння для аўтаматызацыі з'яўляецца адным з ключавых фактараў для паспяховага развіцця прадпрыемства. На сённяшні дзень на рынку прадстаўлена досыць вялікая колькасць праграмнага забеспячэння розных напрамкаў.

Укараненне праграмы 1С з'яўляецца вельмі індывідуальным працэсам, можа праходзіць ад некалькіх дзён да некалькіх гадоў і залежыць ад шматлікіх фактараў. Напрыклад, ад колькасці і складанасці бізнес-працэсаў, колькасці і кваліфікацыі супрацоўнікаў, уцягнутых у бізнес-працэс, наяўнасці філіялаў у арганізацыі, колькасці ажыццяўляемых відаў дзейнасці, памеру дакументазвароту і іншых фактараў.

Стопрацэнтная адаптацыя да дзейнасці прадпрыемства

Нягледзячы на тое, што тыпавыя рашэнні на платформе 1С ужо ўключаюць у сябе мноства ўніверсальных магчымасцяў, кожнае прадпрыемства мае свае ўнікальныя асаблівасці, якія немагчыма ўлічыць у тыпавым рашэнні. І гэта нармальна, таму што разнастайнасць кампаній і іх падыходаў да вядзення бізнесу дыктуе такое ж разнастайнасць выкарыстоўваюцца праграмных сістэм.

Падрыхтоўка сістэмы да працы

Для паспяховай працы нават тыпавое рашэнне патрабуе настройкі. Гэтая праца прызначана для прафесіянала, а ў непадрыхтаванага карыстальніка яна адбярэ масу сіл і часу.

Загрузка пачатковых дадзеных

Для гладкага і беспраблемнага пачатку працы ў новай сістэме ў яе, як правіла, неабходна ўнесці пачатковыя дадзеныя з папярэдняй сістэмы: даведнікі наменклатуры, контрагентаў, работнікаў, банкаўскіх рахункаў, дагавораў, рэшткі і многае іншае. З дапамогай спецыяльных сродкаў на этапе ўкаранення гэтая праца робіцца хутка і, самае галоўнае, беспамылкова. Выкананне гэтай працы ўручную займае ад некалькіх дзён да тыдняў і абавязкова прыводзіць да мноства памылак.

Этапы ўкаранення праграмнага прадукту:

Перадпраектнае абследаванне

Мэтай перадпраектнга абследавання з'яўляецца дэталёвы аналіз бізнес-працэсаў, арганізацыйнай структуры, дакументазвароту і структурных схем, прынятых на прадпрыемстве, выпрацоўка адзінай канцэпцыі аўтаматызаванай сістэмы, ацэнка аб'ёмаў работ па распрацоўцы і ўкараненню сістэмы.

Распрацоўка тэхнічнага задання

Апісанне ў тэрмінах прадметнай вобласці канцэпцыі рэалізацыі праграмнага прадукту, змяненняў функцыянальнасці праграмнага прадукту, уваходных і выхадных формаў, схем рэалізацыі аўтаматызуемых бізнес-працэсаў, алгарытмаў і метадаў апрацоўкі інфармацыі, складу і функцый аўтаматызаваных рабочых месцаў. Тэхнічнае заданне ўяўляе сабой дакумент, які змяшчае дэталёвае апісанне будучых работ па дапрацоўцы сістэмы і яе запуску ў эксплуатацыю.

Распрацоўка сістэмы

Распрацоўка сістэмы ўяўляе сабой выкананне работ па дапрацоўцы сістэмы паводле тэхнічнага задання.

Укараненне сістэмы

Укараненне сістэмы ўключае ў сябе ўстаноўку і наладу сістэмы, праверку работы, навучанне карыстальнікаў і кантроль працы прадпрыемства ў новай сістэме. У выніку ўкаранення Заказчык і Выканаўца пераконваюцца ў працаздольнасці сістэмы і гатоўнасці прадпрыемства паспяхова ў ёй працаваць.

Нашли ошибку? Выделите ее и нажмите Ctrl-Enter