Суправаджэнне сістэм 1С
Суправаджэнне 1С – комплекс паслуг, які дапамагае арганізацыі паўнавартасна выкарыстоўваць праграмы 1С, павышаць эфектыўнасць кіравання і правільна весці ўлік. Комплекснае ўкараненне і падтрымка – гарантыя надзейнай бесперабойнай працы ўстаноўленых праграмных прадуктаў.
Навошта трэба суправаджэнне 1С?
Нягледзячы на гнуткасць і шматфункцыянальнасць прадуктаў 1С, перыядычна патрабуецца ўносіць выпраўленні ў канфігурацыі. Карэкціроўкі могуць быць звязаныя з рознымі прычынамі:
- змяненне заканадаўства, напрыклад, у дачыненні да формаў справаздачнасці;
- памылкі і збоі ў функцыянаванні сістэмы;
- адкрыццё ў арганізацыі новых відаў дзейнасці і неабходнасць налады пад іх праграмных кампанентаў;
- структурныя пераўтварэнні бізнесу, напрыклад, уваходжанне фірмы ў групу кампаній.
Пад комплексным суправаджэннем праграм 1С разумеюць прадастаўленне дзейнасці ў двух напрамках:
- тэхнічная падтрымка;
- кансультацыі.
Тэхнічная падтрымка ўключае пошук памылак, наладу рэзервовага капіявання дадзеных, стварэнне новых баз дадзеных, кантроль працаздольнасці, наладу праграмы «1С: Прадпрыемства 8» пад асаблівасці працы арганізацыі і г.д. З цягам часу дзеючыя праграмныя сродкі могуць састарэць і ў арганізацыі ўзнікае неабходнасць у распрацоўцы новых рашэнняў: у рамках дамовы з кампаніяй гэты функцыянал можа распрацаваць наш праграміст.
Кансультатыўнае суправаджэнне мае на ўвазе адказы спецыялістаў на пытанні з нагоды таго, як уладкаваны і як працуе прадукт, а таксама апавяшчэнне пра змены ў канфігурацыях.
Нашли ошибку? Выделите ее и нажмите Ctrl-Enter