Удасканаленне эксплуатацыйнай работы Беларускай чыгункі ва ўмовах цэнтралізацыі і канцэнтрацыі кіравання перавозкамі
1. Агульныя пытанні
- рааспрацоўка сістэмы інфармацыйнага забеспячэння, функцыянальнага складу АПМ аператыўных работнікаў, фармаванне ўваходных і вывадных формаў;
- распрацоўка праграмнага забеспячэння для АПМ аператыўных работнікаў;
- распрацоўка сістэмы нарматыўнай і тэхнічнай дакументацыі;
- нармаванне колькасці кантынгенту аператыўных і інжынерных работнікаў.
2. Дарожны ўзровень (ЦКП)
- распрацоўка структуры Цэнтра кіравання перавозкамі з улікам схемы дарожнага палігона, існуючай сістэмы кіравання перавозкамі, напрамкаў руху вагонопотоков, сусветнага досведу кіравання чыгуначнымі перавозкамі;
- размежаванне функцый паміж узроўнямі кіравання перавозкамі ва ўмовах функцыянавання ЦКП;
- распрацоўка падсістэм эксплуатацыйнай работы на дарозе: тэхнічнага і аператыўнага планавання; кіравання працэсамі пагрузкі і выгрузкі, развозу мясцовага грузу; цягнікаўтварэння; прасоўвання цягнікоў на ўчастках і напрамках; рэгулявання вагоннага і лакаматыўнага паркаў; ўліку і кантролю стану станцый і ўчасткаў.
3. Узровень аддзялення дарогі (ЦКМР)
- арганізацыя эксплуатацыйнай працы ЦКМР;
- арганізацыя мясцовай работы на аддзяленні дарогі;
- арганізацыя сістэмы збору, уліку.
4. Лінейны узровень
- аптымізацыя падзелу палігона на лінейныя раёны кіравання;
- аптымізацыя зон абслугоўвання апорных станцый;
- арганізацыя эксплуатацыйнай работы апорных станцый.
Нашли ошибку? Выделите ее и нажмите Ctrl-Enter